2015. szeptember 14., hétfő

Menyasszonyi ékszerek Díva stílusban

Számos menyasszonyi ékszer került ki a kezeim közül az utóbbi időben. Az egyik oka az, hogy nagy örömömre egyre több menyasszony keres meg, hogy én készítsem a nagy napjára az ékszereket. A másik oka, egy együttműködés a For U Esküvőszervezéssel. Az ő menyasszonyaik is választhatnak Díva ékszert a menyegzőjükre :)

Imádtam készíteni minden egyes darabot. Szeretem a finomságukat, az eleganciájukat és természetesen a csillogásukat (hisz tudjátok: a csillogó dolgok a mindenem :) ).

És annyira jó érzés, hogy egy kicsit én is részese lehetek mások boldogságának! Hogy egy kicsit én is hozzá tudok adni a csodás ruha, smink és frizura összhatásához az ékszereimmel. Hogy ki tudom hangsúlyozni a menyasszony szép csuklóját, arcformáját vagy épp a dekoltázsát.

Nem is húzom tovább az időt, beszéljenek helyettem a képek az elkészült darabokról.

Jó nézelődést kívánok!

Ui.: Ha te is szeretnél Díva ékszert az esküvődre, tudod hol keress :)
divaekszer{kukac}gmail{pont}com
vagy facebook.com/divaekszerek












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése