2011. április 4., hétfő

Játék!


Az első játék, amit hirdetek. DieN-nél találtam erre a játékra és én is nyertes vagyok, így most rajtam a sor, hogy meghirdessem.

A játékszabály:
 - Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.
 - Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni a nyertesekhez.
 - A játékra jelentkezők kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukra és ők is tovább viszik! (Csak ebben az esetben jár tőlem az ajándék)

Tehát a játék lényege annyi, hogy szólj hozzá (minél gyorsabban) ehhez a bejegyzéshez, és készítek neked valamit :) A szabály szerint csak azok játszhatnak, akiknek blogjuk van, de én ezt egy picit módosítom. Játékba szállhatsz akkor is, ha nincs blogod, de megosztod a facebookon az oldalam.

Kíváncsian várom kik lesznek azok, akiket megajándékozhatok :)

Jó játékot!
Díva

7 megjegyzés:

  1. Én kiteszem az oldalra, jöhet a nyeremény!!!!

    VálaszTörlés
  2. Kedves TiboldS6!
    Kérlek írj a divaekszer@gmail.com címre, ott megbeszéljük a részleteket!

    VálaszTörlés
  3. ezt kell kommentelni? vagy minden gyonyorusegedet? :P

    VálaszTörlés
  4. Igen, itt kell kommentelni :) Köszi szépen!
    Téged is arra kérnélek, hogy írj nekem egy üzenetet a divaekszer@gmail.com-ra és megbeszéljük a megbeszélni valókat :)

    VálaszTörlés
  5. A barátnőm de örülne Tőled valaminek, meg is osztom! :-) Szia Díva!
    üdv. Tamás
    banditamas@yahoo.com

    VálaszTörlés
  6. Köszi Kedves Tamás!
    Ezzel meg is van a három komment. Ennek a játéknak vége, de nemsoká hirdetek egy másikat is :)

    VálaszTörlés
  7. És Tamás tőled is várok egy e-mailt! Próbáltam írni a banditamas@yahoo.com-ra, de nem küldte el...

    VálaszTörlés